Leiding nemen, kansen zien en van start gaan!

Even een korte uitleg. Een logo is vaak het uitgangspunt van een huisstijl. Hier zit onze kracht in en het is ook de basis die gewoon moet kloppen. Daarop bouwen we verder met de rest van de huisstijl zoals briefpapier, visitekaartjes, enveloppen, folders, brochures, advertenties, gevelbelettering van je pand, busbelettering van je bestelbussen of trailers, kortom vrij veel dus.

Onder een Huisstijl (Engels: branding) of Visuele Identiteit valt in principe alles aan drukwerk en visuele uitingen waarmee jij je zichtbaarheid van je bedrijf op de kaart zet.

Re—Brand Logo

Wanneer: Als je al naamsbekendheid hebt, een poos in het vak zit, maar het tijd is voor een professionaliseringsslag omdat je bedrijf uit de klauwen gegroeid is en jouw uitstraling niet achter kan blijven. Voorbeeld: je hebt 10 man in dienst en je branding ziet eruit als een ZZP’er.

Visionair

Exclusief, stijlvol

  • Strak
  • Minimalistisch
  • Typografisch
  • Visie
  • Inclusief verhaal
  • met moodboard
  • Gebruiksvriendelijk
  • klein te gebruiken
  • Alle mogelijke bestandsformaten
  • Optimaal voor social media
  • Druktechnisch oké
  • Standaard 3 concepten
  • Standaard 3 ontwerpen
  • Standaard 3 correctierondes
  • 6 Dagen ontwikkelingstijd

Prijs

3000

excl. 21% BTW

*Meerwerk, wat niet hierboven vermeld staat, is op uurbasis.

High—End Logo

Wanneer: Als je nog het logo hebt waar je ooit, jaren terug, mee begonnen bent, maar je hele bedrijf op een hoger plan wil tillen. Voorbeeld: Je logo past niet op social media, je krijgt low-budget klanten die je liever ziet gaan dan komen en wilt door je branding dit beter uitstralen.

Future proof

Onderscheidend, herkenbaar

  • Strak
  • Minimalistisch
  • Typografisch
  • Visie
  • Inclusief verhaal
  • met moodboard
  • Gebruiksvriendelijk
  • klein te gebruiken
  • Alle mogelijke bestandsformaten
  • Optimaal voor social media
  • Druktechnisch oké
  • Standaard 1 concept
  • Standaard 3 ontwerpen
  • Standaard 3 correctierondes
  • 3 Dagen ontwikkelingstijd

Prijs

1000

excl. 21% BTW

*Meerwerk, wat niet hierboven vermeld staat, is op uurbasis.

New—Start Logo

Wanneer: Als je start als ZZP’er en je neemt geen genoegen met een standaard logo gemaakt bij online sites. Voorbeeld: Je hebt een logo via Fiverrr en je ziet opeens iemand anders met hetzelfde logo en een iets andere naam. Dan weet je dus dat je niet onderscheidend bent.

Timeless

Strak, less is more

  • Strak
  • Minimalistisch
  • Typografisch
  • Geen Visie
  • Geen verhaal
  • Geen moodboard
  • Gebruiksvriendelijk
  • klein te gebruiken
  • Alle mogelijke bestandsformaten
  • Optimaal voor social media
  • Druktechnisch oké
  • Standaard 1 concept
  • Standaard 1 ontwerp
  • Standaard 2 correctierondes
  • 1 Dag ontwikkelingstijd

Prijs

675

excl. 21% BTW

*Meerwerk, wat niet hierboven vermeld staat, is op uurbasis.

Uitleg lijst Design begrippen

  • Strak

    Dutch Design: Functioneel en Less is More

  • Minimalistisch

    Hoe minder hoe beter!

  • Typografisch

    Bij meeste bedrijven is typografie een ondergeschoven kindje; niet bij ons!

  • Visie

    Jouw missie en visie zichtbaar in je logo (als je het verhaal weet)

  • Inclusief verhaal

    Of motivatie, wat maakt dat het er zo en zo uitziet?

  • met moodboard

    Sfeer, beleving, dat is tegenwoordig cruciaal

  • Gebruiksvriendelijk

    In vaktermen UX design, oftewel; voor een mobiele website heb je een ander logo nodig dan op een briefpapier.  Dus verschillende versies, liggend, staand, met plaatje, zonder plaatje, alleen tekst, alleen beeld, enz.

  • klein te gebruiken

    Responsive logo in meerdere afmetingen

  • Alle mogelijke bestandsformaten

    Alle gangbare bestandsformaten zijn mogelijk; vector (.AI, .EPS, .PDF) of pixel (.JPEG, .PNG, .GIF). En meer…

  • Optimaal voor social media

    Past het in een vierkant of cirkel?

  • Druktechnisch oké

    Het kan er fancy uitzien, maar kan je het ook drukken? Veel ‘wannabe-ontwerpers’ maken dingen die online op een scherm er heel cool uitzien, maar niet te drukken zijn… Met mijn 3 jaar DTP geschiedenis bij een drukkerij weet ik hier een antwoord op.

  • Standaard 1-3 concepten

    3 Verschillende richtingen dus. Een concept is eigenlijk een idee. Hoe fijn het ook lijkt om gelijk een logo te laten maken, hoe minder je later echt kan terugvallen op een goede basis gedachte. Alles staat of valt hiermee. Het geeft een koers aan je hele merk.

  • Standaard 1-3 Ontwerpen

    Verschil met concept is dat een ontwerp een praktische (concrete) invulling is van een idee (concept).

  • Standaard 3 correctierondes

    Om niet nodeloos heen-en-weer te mailen en bellen en daarmee teveel tijd kwijt te zijn aan details. Om dit te voorkomen heb ik van te voren een intake door middel van een vragenlijst. Hiermee voorkom ik dat we langs elkaar heen praten en we daar dus tijd aan verspillen. Afstemming is essentieel voor een goede samenwerking!

  • 1-6 Dagen ontwikkelingstijd

    Ik zeg bewust ontwikkelingstijd. In de praktijk moet jij er als klant ook nog over nadenken, om de knoop door te hakken. Tijd nemen voor feedback. Dit verschilt per klant. Ik heb klanten die gelijk met het eerste voorstel verkocht zijn (makkie dus) en klanten waar ik soms na 10x nog niet het juiste logo heb ontworpen. Dit heeft ook met afstemming te maken. Een logo ontwerpen is een creatief proces wat tijd kost vandaar dus dat het in de praktijk zelden in 5 dagen af is. Ik kan een logo maken in een uur als het moet, alleen dan zit er niet die hele filosofie achter, is het afgeraffeld en zie je duidelijk verschil.