High—end = minimalisme + design.

Effectief & stijlvol. Effectieve ontwerpen omdat de teksten goed leesbaar zijn en je zo jouw boodschap betrouwbaar overbrengt. Stijlvol omdat het in jouw huisstijl ontworpen wordt en daardoor aansluit bij jouw ideale klanten.

Blunders in de design branche

Bij veel reclamebureaus gaat het mis op het gebied van typografie en details. Websites hebben te kleine teksten, op mobiel ziet het er niet uit en met drukwerk heb je een leesbril nodig. Dat doe ik anders. Mijn voorkeur ligt bij typografische oplossingen, dus door middel van professionele lettertypes jouw boodschap zo goed mogelijk neerzetten. Ik gebruik lettertypes die je als klant niet hebt.

Minimalisme en tijdloze benadering

Omdat je met minder rommel meer aandacht krijgt. Rommel is in dit geval teveel onnodige details. Door die weg te laten wordt jouw huisstijl tijdloos en hoeft niet na 5 jaar alweer vervangen te worden.

Geen nutteloze details en daardoor ontwerpen die de nadruk leggen op jouw dienstverlening.

Maatwerk fotografie

Geen stockfoto’s met van die overdreven Amerikanen met tandpasta glimlach, maar gewoon echte eerlijke fotografie. Maatwerk dus. Ik beschik over een professionele Nikon D300S spiegelreflex camera en heb voor diverse klanten de fotografie gedaan.

Focus op details

Ik stop niet eerder dan dat er echt niets meer aan te merken valt aan jouw project. En dat is niet snel. Het verschil met andere bureaus is de focus op de details. Let er maar op.